Zásady péče o klienty
U klientů ( pejsci, kočičky, králíčci) bez výjimky nepoužívám žádné tlumící či „uspávací“ prostředky, je to častý dotaz páníčků.
Při práci s pejsky i kontaktu s majiteli se snažím o pozitivní přístup, očekávám, že mě majitel informuje co nejpravdivěji o povaze pejska a jeho individuálních potřebách.
V případě, že je nutné klienta přeobjednat, snažím se nalézt nejbližší možný termín. Nemůžete -li se dostavit, nejlépe den předem se telefonicky nebo zprávou omluvte.
Majitele pravdivě informuji o průběhu úpravy pejska – chování, nález zdravotních problémů, zranění, apod. Vysokobřezí a kojící feny, pokud není nutné, neupravuji.
V salonu je používána kvalitní kosmetika, veškeré nástroje prochází pravidelným servisem a desinfekcí, stejně tak prostředí salonu.
Přítomnost majitele je možná v případě, že to pejsek dobře psychicky zvládá, nebo v případě velkých hůře ovladatelných klientů.
Agresivní klienti – omezující prostředky, jako fixace tlamy, jsou používány pouze v nezbytně nutné míře a tak, aby každá další úprava byla pro pejska příjemnější a nebál se, v tomto směru má salon velmi pozitivní výsledky.
V případě zanedbání zdravotní péče ze strany majitele, nemohu pejska do doby nápravy problému upravovat (očkování, paraziti, péče o chrup). Zhoršený stav chrupu toleruji u pejsků starých a nemocných.
Penále dle ceníku je účtováno u klientů, kteří se na úpravu srsti dostaví nepřipraveni – špatně vykoupaní, nevyčesaní (pokud na tyto procedury nejsou objednáni) – více o tom jak svého pejska připravit před příchodem do salonu se dozvíte „tady“.